خیر. اینکه سایتهایی در جاهای مختلف بزنیم؛ مثل سوریه و ونزوئلا که از بین رفت، جای خود دارد. اما واقعیت این است که ما داشتیم یک مسیری را طی میکردیم که از آن منحرف شدیم. ببینید در سال 1372 قانون خودرو تصویب شد. تنها صنعتی که در کشور ما قانون دارد، صنعت خودرو است و براساس یک برنامه شروع به حرکت کرد.بعد از سال 1372 که قانون خودرو ثبت شد، چهرههای کاریزماتیک وارد عمل شدند و با دست خالی هم وارد شدند، چون جنگ تازه تمام شده بود. در آن مقطع شروع به ساخت داخل کردیم و از ساخت داخل هم چیزی نمیدانستیم. اول شروع به شبیهسازی کردیم. یعنی یک قطعهای را میآوردند و میگفتند میتوانید بسازید؟ سازنده هم میرفت شبیه آن را میساخت؛ نمیدانست آنالیز و فرآیند آن چیست. ولی به سرعت فهمیدیم مهندسی معکوس یعنی چه و قطعات شناسنامهدار و فرآیند تولید تدوین شد و آنالیز مواد مشخص شد. قطعهسازی را شروع کردیم و رفتیم به این سمت که ساخت داخل را عمیق کنیم. موفق هم میکند. امسال قرار شده اولین سالی باشد که این مابهتفاوت بهصورت کامل پرداخت میشود. در حال حاضر ٦٦٠میلیارد تومان از کل پنجهزارمیلیاردی که دولت باید بابت این مابهتفاوت بپردازد، باقی مانده است. با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامهریزی قرار است این مبلغ تا آخر سال پرداخت شود. البته ما بدهیهایی هم به دولت داریم که اگر دولت طلب ما را بدهد میتوانیم آنها را هم پرداخت کنیم. اما باید یادآور شد که در زمینه نان بهدنبال آزادسازی قیمت هستیم و بهتدریج این اختلاف قیمت گندم را کاهش خواهیم داد. یکی از اصول فعالیتهای شما سیاستهای اصل ٤٤ قانون اساسی است. شما در بحث آزادسازی قیمتها که مربوط به این اصل است چگونه عمل میکنید؟ ما بهدنبال این هستیم که درحدامکان قیمتها به نحوی باشد که ایجاد رقابت کند. در مورد برنج، شکر و روغن این اتفاق افتاده اما در مورد گندم و نان قیمت عرضه کمتر از قیمت تمامشده است. به این دلیل دنبال راهکارهایی هستیم که این دایمی شود، تقریبا شبیه به وضعیتی که در سال پایانی جنگ داشتیم. دوم، انحلال تمامعیار شرکتهای پیمانکاری تامین نیروی انسانی که در مقام میانجیها و دلالان نیروی کار میان کارفرمایان دولتی و خصوصی و شبهدولتی ازیکسو و کارگران ازسویدیگر قرار گرفتهاند. گروههایی که بهدلیل آشنایی با چموخم مسایل حقوقی، اداری و سیاسی بهنفع کارفرمایان و بهضرر کارگران قراردادهای کارگری را منعقد میکنند و برای این خدمترسانی به کارفرماها، مبالغی را از آن خود میکنند که میتوانست تمام و کمال تبدیل به دستمزد کارگران شود.سوم، بازگشت کارگاههای کمتر از١٠نفر زیر چتر همه مواد قانون کار. امروز ٣٦ماده و یکتبصره قانون کار در خصوص کارگاههای زیر ١٠نفر اعمال نمیشود و همین امر سبب شده کارگرانی که در کارگاههای زیر ١٠نفر مشغولبهکار هستند، چنان ناتوان باشند که حتی نتوانند اجرای بقیه مواد قانون کار را نیز از کارفرما طلب کنند. چهارم، مهندسی معکوس سیاست تعدیل نیروی انسانی کانسپتی از خودروهای خود می پردازند تا بتوانند علاوه بر اینکه نگاه مخاطبان را به خود جلب کنند از دنیای رقابت نیز بازنمانند.یکی از این کانسپت ها متعلق به خودرویی با نام Magna MILA Plus است که خودرویی ۲ سرنشینه، الکتریکی و هیبریدی است و مسافتی در حدود ۷۵ کیلومتر را طی می کند.از ویژگی های داخلی این خودرو می توان به مواردی مانند استفاده از فیبرهای طبیعی در اجزای پنل ها، سازگاری با محیط زیست، استفاده از فرم های آلومینیومی برای کم کردن وزن اتومبیل و ... اشاره کرد. پنل های پلاستیکی نه تنها به کاهش وزن این مدل کمک خواهند کرد بلکه اجازه انعطاف پذیری بیشتری را نیز به این مدل از مگنا می بخشند.از دیگر قابلیت های متفاوت این مدل می توان به استفاده از دو دوربین به جای آئینه های بغل در خودروها اشاره کرد. این ویژگی در بیشتر اتومبیل های نسل امروز دیده می شود تا به رانندگان دید بیشتری در نقاط کور ببخشند.این خودرو از یک موتور بنزینی سه سیلندری و دو موتور
اجاره آپارتمان در کرج[ چهارشنبه 23 دی 1394 ] [ 21:07 ] [ Janelle ]